onsdag, oktober 17, 2007

Vinfläckar och Grattis Mamma!

Idag fyller min mamma år!
Nu ska vi sjunga
så taket ska gunga!
Vi gratulerar lilla mamma idag!
Med blommor och med blad,
vi göra henne glad!
Ja, vi gratulerar lilla mamma idag!
Hurra Hurra Hurra Hurra! Hurra igen!

I går var C och L här och drack vin. Det var väldigt trevligt och tiden bara flög iväg. Idag hade jag huvudvärk... hm... men det var det värt! Jag spillde tyvärr rött vin på min ljusgråa tröja... :( Den ligger i köket med ett halvt saltpaket över sig. Tänkte tvätta den idag men jag har inget Vanish hemma. Bara Tabort... Funkar det lika bra? Har hört folk höja Vanish till skyarna medan tabort börjar kännas gammalt... Salt har räddat mig förr så jag hoppas på det nu med...

2 kommentarer:

Anna sa...

gu vad sjukt!!
kolla min blogg...
kram

Helena sa...

Haha! Snygg tajming! :-) Ja, det är väl bara att åka till affären för min del då!