fredag, oktober 26, 2007

Kändis!

Tänkte bara meddela att jag är en av medlemmarna i Fantastic Four.

SG, F och J är de övriga. Vem som är Flamman tänker jag inte kommentera.


Jag ingår också i De Tre Musketörerna, tillsammans med L och C.

(Till L & C: Det här var kanske en nyhet för er, men om det ligger nåt om detta i era fack efter lovet så var det inte jag!)





Självklart representerar jag också ett av hushållen i Grannar. Bor ju granne med både SS (låter värre än det är ;-) ) och B. L kollar dessutom på hus i vårt område! :-) )

Hmm.. jag var nog lite för liten för den serien så jag minns inte riktigt storyn... :-)

Sen så vill jag vara med i Gilmore Girls också. Bara för att. Sörjer fortfarande att det är slut... :-(



Vem är jag mer?




"I'm also just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her...!"

- Julia Roberts som Anna Smith i Notting Hill.






Förövrigt har jag sökt två jobb till nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så grym bild du hittat på fanatstiska 4. Så sjukt lika oss ju :)