torsdag, oktober 25, 2007

Irriterad

Varför kan folk inte bara be om ursäkt när de gjort något fel, istället för att bara dryga sig och försöka babbla bort det?? Faktum kvarstår: Har du slängt det så har du slängt det. Om det inte var meningen så säg det då istället för att skylla i från dig. Och gör lite nytta. Fy för Sören! Tur att det finns Palle Kuling så jag kan tröstäta lite.

Det var länge sedan en vecka gick så långsamt. Jag längtar så mycket till helgen! Inget är planerat men det ska bli så skönt att få vara ledig! Dessutom ledig tillsammans med M! Min underbare make...!

Det har varit en spännande vecka på jobbet. L vikarierar som lärare i mr Ankas klass. Det är hon kalasduktig på och det är ju roligt i sig. Ännu roligare är det att Ankan själv nog inte alls uppskattar det... L är ju trots allt ingen riktig lärare... ;-) C lullar runt och har alldeles för mycket fritid, shit pommes frites, hon slutar ju redan klockan ett med klassen! :-o ;-). Vi har också haft det lite tråkigt: F & S har haft en tuff vecka relationsmässigt, skickar lite kramar till dem. En bra sak är att jag vann tre flarror på vinlotteriet... :-D Något som är lite märkligt är att L vann sju stycken! Hur kunde det ske?! Bäst för henne att hon bjussar!

I morgon är det tydligen Halloween enligt Fröken Is. Vi andra vet ju att Halloween infaller den 31/10, men det är väl inte så viktigt att det blir rätt? Det viktigaste är ju att Fröken Is har rätt. Hur som helst. Barnen ska i alla fall få komma utklädda till skolan... Ska bli roligt att se! Jag ska ta med mig kameran tror jag! :-)

Lilla mamman har köpt en jultidning. Jag längtar till julen! Det är så mysigt när man får börja pynta och så. M ska sätta upp gardinstångsfästen så jag kommer att kunna ha julgardiner i vardagsrummet i år! :-D Jippie!!!

Inga kommentarer: