onsdag, oktober 31, 2007

Oförskämt?

För en månad sedan la vi ju ut annonser på blocket. Vi skänker bort vårt gamla badkar, solariet och försöker sälja strykpressen. Badkaret blev vi av med rätt snabbt, men det har gått trögare med solariet och supertrögt med strykpressen (vi ska sänka priset på den, vi kollade andra annonser och blev inspirerade.... hmm ) Hur som helst, solariet... Jag har fått mail från tre olika personer. De första två frågade om rören och jag har inte hört nåt från dem sen jag svarade. Det tredje svaret kom i måndags. En tjej som är jätteintresserad och har bett mig hålla det till nästa vecka, då det är lite körigt för henne den här veckan.

Nu, alldeles nyss, fick jag ett sms (bara det, hör av dig så att det inte behöver kosta pengar för mig) från en person som heter "sofie". sofie skriver: "Hej, har du kvar solariumet? Såg annonsen på blocket /sofie". Medan jag skriver svar så får jag ett mail: "VAR HÄMTAR JAG SOLARIUMET ? JAG VILL HA DET!!". Ingen underskrift men mailet är skickat från en "sofie". Hallå? Gör man på det viset? Jag tycker att det är direkt otrevligt....

Överreagerar jag?

Inga kommentarer: