måndag, oktober 01, 2007

Ur låtsasbloggen 6: Söndag 30/9 2007 Att namnge sin blogg

Nu har jag kommit så långt i mitt låtsasbloggande att jag vill skapa en riktig blogg. Men bloggen måste ju heta nåt. Vad?? Jag misstänker att alla, eller åtminstone de flesta, bloggare har haft det här problemet. Det måste ju heta nåt vettigt och nåt som är bra, nåt som jag kan identifiera mig med och nåt som kan definiera mig och bloggen. ”Helenas blogg om allt möjligt” föreslog nån här på msn nyss. Nääää, det är väl olagligt att döpa den till nåt så mesigt? Är mina egna förslag så mycket bättre då? Nä, jag vet inte det jag… Navelludd var upptaget och den bloggen tog mig till en hemsida om en kille som samlar på navelludd. Internet är fantastiskt! Undrar om inte Heabloggen kan vara nåt ändå? Eller bara heleneli rätt och slätt? Nä, jag vet inte. Ger nog upp för ikväll…

God Natt!