onsdag, november 28, 2007

Ullaredsrapport

Igår var vi på Ullared, A & Jag. Hon var noga med att påpeka att det inte var sista gången, trots att hon ska flytta. Nästa gång ska vi nämligen hyra en stuga och sova över och dricka vin på kvällen och handla två dagar! :-D

Jag handlade en hel massa. Vagnen var överfull! Men jag handlade en del stora saker så som ett par termobrallor och två täckjackor; en till mig och en till M och så några spel, sånt tar plats.

Mitt bästa köp: Täckjackan (så varm och go och bara 99:-!), Termobrallorna (varma och sköna, 129:-). M gillade sin täckjacka också! Han brukar vara lite småkinkig när jag handlar kläder till honom. Gummistövlarna från SkoBoo är jag nöjd över också! Har lite att skriva om dem så jag får återkomma senare!

A:s bästa köp: Stora fina tavlor och små fina tavlor! Det kommer bli så fint när hon stylar hemma!

Dagens sämsta: När A hade hittat sina stora fina tavlor kom massa folk och frågade var hon hittat dem och de försvann fort från hyllan. Hon funderade lite på att gå ut och lägga dem i bilen (de var rätt otympliga) men hon lyckades få ner dem bra i vagnen så det fick vara. Vi gjorde som man gör på GeKås; ställde vagnarna någon bra stans och gick sen och plockade lite grejer. När vi kom tillbaka en gång var en av talorna borta!!! Nån jäkel hade gått och snott den ur hennes vagn!!! :-o Då stod de dessutom med dukarna mot varandra så motiven syntes inte. Det är nog höjden av fräckhet! A hade dock tur och fick hjälp av en trevlig GeKåstjej som fixade fram en ny åt henne. Sen gick A och betalade dem och la dem i bilen. Säkrast så.

Nu ska jag ner till jobbet och snacka lite strunt och fixa lite! Ni ska få se bilder senare! Promise!

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du allt uppdatera din blogg :)