torsdag, november 08, 2007

Love is all I need!

M åkte till Polen för att jobba i måndags. Han skulle komma hem idag, torsdag, eller kanske imorgon, fredag. Jag försökte ringa honom igår men fick inget svar. Såg senare att jag hade fått sms från honom där det stod: "Hej älskling. Det blir sent för mig i dag. Har slut på batterier i telefonen. Laddaren är på hotellet. Jag hör av mig när jag kommer dit. Ok. Puss" Jaha, tänkte jag, det förklarar ju varför han inte svarar. Jag gick och la mig vi 22-tiden och försökte ringa honom då, men fick inget svar. Vid halv elva ringer han och säger att han inte kommer hem i morgon (läs: idag). Jag blir såklart ledsen och morrar någonting. Frågar om han är på väg till hotellet och får svaret "Ja, typ" (här börjar varningsklockorna ringa, är han på väg hem? Men så tänker jag alltid) Frågar om han ska iväg och äta först men då kan han inte hålla sig längre. Det visar sig att han är på väg hem. Han är vid kinarestaurangen och kommer hem ca 2 minuter senare. Hur bäst är inte han?

2 kommentarer:

Anna sa...

åh typ en sån har J oxå gjort en gång!
så härligt med manliga överraskningar ;D

Helena sa...

Haha! Ja, det kryllar inte av dem direkt, men när de väl kommer så faller man pladask! :-)