söndag, november 25, 2007

God morgon!

Hej hej! Jag borde egentligen ligga och sova nu, eller åtmistone vara trött! Hade delar av Fantastiska fyran här igår och de gick hem vid tre-tiden på morgonen. Vi hade så roligt och så mysigt! Men när jag blev ensam ångrade jag starkt att jag inte protesterade mer mot att F ville kolla på Halloweenfilmerna som gick på TV4 Film... S protesterade vilt, kloka kvinna....

Idag ska jag städa lite från igår, men det går nog snabbt, vi stökade inte till det så mycket, sen tänkte jag försöka komma ut på en promenad och sen borde jag plocka lite med alla papper som ligger och dräller här...

Igår var jag till Lund en sväng och shoppade loss lite... Bland annat världens sötaste sop. Bild kommer inom kort! Jag köpte också lite material till julkorten, så jag kanske ska börja med dem snart...

Hoppas alla ni har det bra och har haft en trevlig helg. Nästa helg är det första advent! Jag älskar julen.


Skickar en tanke till C & A. Hoppas att allt blir bra och ordnar sig snabbt! Säg till om jag kan göra något! Kram!!!!


.

1 kommentar:

Anonym sa...

C och A tackar för omtanken! Du är för gó!
Vad är en sop?