tisdag, november 13, 2007

Fröken FruFröken

Den här veckan ska jag vara Fröken! En av fröknarna i ettan är sjuk så jag får ta över klassen. Det är himla skoj att vara lärare, men det finns illbattingar i den klassen som man bara vill.... ja just det ja... Det finns ju folk som läser den här bloggen som har barn i den klassen... *visslar lite* ;-)

Ettor är väldigt duktiga på att prata när det inte passar. Jag fick sån huvudvärk idag så när jag kom in på fritids rullade ögonen... Det är en väldigt crazy vecka.

Jag ska ju på intervju på torsdag och den bokade jag in efter mitt då gällande schema. När jag är Fröken har jag ett annat schema vilket gör att det blir problem... Ska snacka med lite folk imorrn så får vi se hur vi löser det...

Idag har vi blivit av med kaninburen! I var här med töserna och en hårboll till kanin och köpte det. Bloggen är tydligen ett bra köp- och säljtorg! Det var kul att träffa I den lilla stunden, saknar dig gumman! Vi får lov att ta en fika någon gång!

Utedag på fritids idag. Stressigt att komma iväg och kallt i skogen. Varför går inte barnen på toa innan vi går trots att vi ber dem? Stackars J... haha! :-)

När jag satte mig här hade jag en plan för vad jag skulle skriva. Men huvudvärken har kommit tillbaka och nu är jag mest bara förvirrad.... Anyway. Vi tar det en annan gång!


Tjing!

Inga kommentarer: