tisdag, november 20, 2007

Trött

Jag är så trött! Det är mörkt när man kliver upp och det är mörkt när man kommer hem. Jobbet bjuder inte på många ljusglimtar just nu heller... Jag tycker att vi ska starta en egen skola, vi som är bra... Vad säger ni? :-) Fast det är ju sjukt egentligen... Sitter här och tänker på vilka jag vill ta med mig och det är egentligen bara 8-9 pers som jag inte vill ha med mig till drömskolan. Av dem 8-9 så är det bara 3 som jag verkligen inte vill ha med mig... Det är alltså 3 personer som gör att jag (och rätt många fler) inte vill jobba där... Crazy. Egentligen kan de kanske starta en egen skola? Den kan heta IsAnkans Frostskola... :-D (hm... nämnde jag att jag är trött? Tror inte att det är en så bra idé att skriva vad man tänker när man inte gör det. Tänker alltså!)

Jag har lämnat in en ledighetsansökan och hoppas på att få två dagar ledigt nästa vecka! DET behöver jag verkligen... Jag har planer för den ena dagen, men det avslöjar jag inte förrän jag fått ledigt! Hihi!

Snart ska M få träffa P & A (de stackars karlarna (?) som är gifta med L & C). Vi ska nämligen middagsdejta... Spännande spännande! Men L & C är ju guldmänniskor så då borde deras makar också vara det ju! M & jag är iofs platinamänniskor men det kan ju funka ändå... Haha, nej, vad sa jag om att skriva när man är trött?

Bäst jag slutar för idag! Kan gå illa det här annars! :-o ;-)

Inga kommentarer: