tisdag, november 06, 2007

Klydd på jobbet

Ja, jag vet inte var jag ska börja, vad jag ska skriva eller vad jag tycker. Jag är så förvirrad. Det kanske räcker med att skriva att det är massa strul med att lösa vikariesituationen i mitt arbetslag just nu. Det krånglas och ändras och flyttas och krånglas lite mer. Jag känner mig som en fia-pjäs, i fia med knuff... Jag blir så less och så trött. Sökte ytterligare tre tjänster igår. Håll tummarna för mig!


Jag är glad att jag har mina söta kollegor som stöttar mig i alla fall!
L, C, SG, F, J, D, SS, B, G, K, Y, MS, LN och alla som jag glömt. Tack för att ni finns!



Till K:

Du ser hur anonym jag är! :-D Erkänn att det tog en liten stund för dig att klura ut vilka alla är! (och att du tänkte: "Va? Menar hon mig nu?") :-D Jag kanske ska ringa Sydsvenskan och vara med jag med? :-)


.

1 kommentar:

Anonym sa...

Erkänner att det tar lite tid att klura ut vem som är vem.
Du är en härlig "bloggare".

Skriver K