tisdag, november 06, 2007

Nya gardiner!

Jag har ÄNTLIGEN efter 1,5 år fått upp mina fina lila gardiner i vardagsrummet! De gamla ägarna tog med sig väggfästena och sen har M väntat lite innan han borrade upp nya. Visst, man kan ju tycka att jag borde ha gjort det själv, men jag föredrar att vara utan gardiner framför att ha stora hål i väggarna som kommer av att jag inte är kompis med borrmaskinen.... ;-). De är för långa och jätteskrynkliga, men eftersom jag får byta till julgardiner om bara några veckor så får det vara så nu så koncentrerar jag mig på att tvätta, stryka och lägga upp dem istället! Det kommer bli så fiiint!

Jag försökte fota för att visa er men det var jättesvårt att få fina bilder när man inte har något tålamod... Antingen blev de för ljusa eller för mörka och när jag la in dem i datorn märkte jag att alla var suddiga. Jaja, ni får ett hum om hur de ser ut i alla fall!


Det stora fönstret



Det mindre fönstret


Jag ska köpa flera enfärgade lila vepor så jag kan ha en i mitten på det mindre fönstret också. Det är så mycket mysigare här i vardagsrummet nu! :-) Sån skillnad! Det känns mycket mer hemtrevligt och personligt nu! Längtar tills det är dags för julgardiner! :D

Inga kommentarer: