onsdag, november 14, 2007

Nervös

I morgon är det dags för min jobbintervju. Jag är nervös. Det är så typiskt att just den här veckan ska vara så snurrig. Jag är så förvirrad just nu så jag vet inte vad. Jag plockade fram wokgrönsaker ur frysen i söndags och lämnade glassen framme, och sen dess har det bara gått utför.. Jag kommer göra bort mig totalt känns det som! Så håll gärna en tumme för mig vid ett-snåret. Jag kommer nog behöva det!

Det har blivit vinter här nere nu. I morse var det nollgradigt och igår snöade det. Det finns ju ingen snö att tala om direkt, men man ser vita fläckar här och var! Jag längtar till Stockholm i jul & nyår, vill ha vinter!

I måndags skickade vi iväg lite post. De flesta borde ha fått posten igår (vet bara 6st som fick den då) men jag vet att några (3 st) fick den idag. Nu har jag alldeles ont i magen, tänk om inte alla kommer fram? Tänk om adresslapparna trillar av?! :-o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du att va nervös för? Du är ju bäst!

Ofta man längtar till Stockholm när man vill ha riktig viner, du är ju inte riktigt frisk!

(puss)

Unknown sa...

Ska hålla tummarna, du fixar det!

Bara så du vet så är det INTE riktig vinter i hela Stockholm, bara långt ner på den södra sidan...jag kallar det inte ens Stockholm. Där jag bor är det ff bar mark.

Jag fick post i tisdags, tackar.