lördag, november 17, 2007

Jämtlands Lucia 2007!

Min kära kusin är en av Jämtlands sju Luciakandidater. Hon är helt underbar och förtjänar helt klart denna titel! Förutom att hon är hur söt som helst så har hon även världens finaste sångröst! Slutsats: Hon ÄR Jämtlands Lucia 2007, bätte går inte att hitta!

Så nu tycker jag att alla mina kära vänner (och annat löst folk) ska ge sin röst till lilla A! Gör såhär: Skicka ett sms till 72 246 med detta meddelande: Mops ltz Lucia 7 Skriv också ditt eget namn. Ex: Mops ltz Lucia 7 Sven Svensson (ltz är alltså Ltz men ett litet L)

Smset kostar 5 kronor och det kan väl alla avvara för min älskade kusins skull!? Tack på förhand! Du kan rösta fram till den 4 december!

Genom att rösta på min kusse stödjer du också välgörenhetsorganisationen Fjärilen som är en verksamhet för dem som lever eller har levt i en familj där någon lider av psykisk ohälsa eller är beroende av alkohol och/eller droger!

Så, vad väntar du på???


(Tack lilla M för texten ovan! :-D)


.

Inga kommentarer: