lördag, februari 02, 2008

Oj...

Jag hade tänkt skriva ett glatt blogginlägg om hur jag har varit och tränat nu i natt med D och att det var roligt. Men på vägen till bloggen surfade jag in på sydsvenskan.se och läser om mordet i Malmö. Därför blir det här inlägget lite blandat.


1. Mordet i Malmö. En man har sköts i hjäl utanför Pizzeria Colombo i Malmö för en dryg timme sedan. Pizzeria Colombo ligger på Lantmannagatan och gör väldigt goda pizzor. Det vet jag eftersom det är precis där vi bodde när vi bodde i Malmö. Vi passerade den trottoaren så gott som dagligen. Jag tycker sånt här är jätteobehagligt. Man känner sig så liten när det händer så nära. Liten och hjälplös.


2. Gymmet. Jag skulle träna med F ikväll, men han fick förhinder. Vi ska träna imorrn (lördag) istället. Jag var väldigt inställd på att åka till gymmet ikväll så jag hängde med D dit nu inatt istället. Han plockade upp mig här nån gång efter elva och sen körde vi till gymmet. Jag är nog världens sämsta GPS eftersom jag inte talar om att han ska svänga förrän det nästan är försent... :). Anyway. På gymmet var det alldeles tomt. Så skönt. Då behöver jag inte oroa mig för att göra bort mig. Visst, man kan aldrig lita på D eftersom han har en mobilkamera, men ändå! Jag strosade runt där och pillade lite på maskinerna. Gick/sprang på löpband och i en såndär maskin med handtag på ståplattorna som hänger med runt liksom. Är ni med? Försökte mig även på trappmaskinen, men den var lite jobbig. Det viktigaste är dock att jag gjorde marklyft och jag gjorde rätt! :D *mycket nöjd*. Var hemma här lite efter tolv igen.


M ligger och sussar här bredvid mig så jag ska avsluta nu. Har massa saker att blogga om, men det får bli en annan dag!!

Ta hand om er alla!


God Natt



P.S! Lillasyster M och bonussyster E! Hoppas att ni har det bra på eran resa trots en lite knepig start! Ta hand om er! Puss!!! D.S.

Inga kommentarer: