måndag, februari 04, 2008

Are you impressed? I am impressed!

Jag har varit sjukt duktig idag! F bangade träningen igen, det börjar bli en vana för honom... han är nog lite klen ändå. Men jag åkte dit ändå. Helt själv! Och tränade!! :-D Hur duktigt är inte det?! När jag kom dit vid 22 så var där 8-10 pers, en tjej och resten killar. När jag åkte därifrån 22.50 så var det ingen mer än jag där. Jag gjorde allt det F sa att jag skulle göra och jag tror jag gjorde det ganska bra också, jag skulle nog kunna ta lite mer vikt på alla grejerna dock... men jag vågar inte riktigt... Det kan ju bli jobbigt.... ;) Jag gick/sprang lite på en crosstrainer (kolla, nu vet jag vad det heter) också som lite uppvärmning. Duktigt va? :-) Jag är i alla fall sjukt impad av mig själv!




M har också varit duktig ikväll. Han har slipat det han spacklade igår och spacklat lite mer. Han är bäst!

Inga kommentarer: