lördag, februari 16, 2008

Fredag och Lördag

Igår var jag hos Puff på middag och Gossip Girl-kväll. Mycket trevligt. Det som är så bra med henne är att det känns som att vi har känt varandra i tid och evighet och det märks inte att hon är flera år yngre än mig... Om det sen är hon som är mogen eller jag som är barnslig kan man ju diskutera...

M var ute med jobbet. Först var de och curlade i Landskrona och sen var de till nåt ställe i Löddeköpinge och lagade mat. Vid halv tolv nånting ringde han och sa att han var på väg hem men de skulle till Grappa. Jag hakade på och tog ett glas vin.

I morse sov vi länge. Sen mornade vi oss till skidskyttet och pratade om vad vi skulle hitta på. M har spacklat och slipat i smårummen. Städat där inne har han gjort också. Alldeles nyss tvättade han elementen så vi kan måla dem.

Jag har städat lite i sovrummet så man kan se golvet. Sen körde jag till gymmet och tränade lite. Det gick inte så jättebra idag... Maskinerna och jag är inte alltid helt överens om hur de ska fungera.... Hm.... Sen körde jag till ica och handlade middag. Det blir grillad kyckling, pommes och chiliyoghurt till middag och fruktsallad med glass till efterrätt. Men säg inte det till m, efterrätten är en överraskning. :-)

Ikväll blir det melodifestivalen och sen var det nån film på trean som jag tänkte se också.

Nu ska jag duscha!

Inga kommentarer: