söndag, februari 03, 2008

Vi har snö!!!

Det snöade i gårkväll! Så nu är det vitt och fint där ute... Nja, okej då. Gräs och asfalt syns igenom men det är VITT ändå!!! Jag älskar snö och vinter. Visst, jag får hålla med vissa snömotståndare jag känner; slask är inget roligt. Men SNÖ!! S och jag har pratat om att åka till Vallåsen och åka skidor... Men det ska nog bli liiiite mer snö först... Saknar mitt Jämtland på vintrarna.


M & T var jätteduktiga igår och fick upp massa spån och gips på väggarna. Vi tvingade dem att avsluta vid 21-snåret så vi kunde äta middag, men nu är de igång igen. Nu är det snart bara det roliga kvar; att tapetsera/måla och lägga golv. Och sen inreda! :D

Nu ska jag fixa frulle!

Moss å grankott på er alla små mänskobarn! :)

1 kommentar:

anni sa...

Vem skulle den där snömotståndaren kunna vara....;-)
Svimma inte nu, men jag var faktiskt ute i två! timmar idag.
Men nej, jag gillar fortfarande inte snö :-S