onsdag, februari 13, 2008

13:e februari 2008

Idag fyller min kompis Lilla Mamman år. Grattis! Hoppas att du haft en jättefin dag!! Det har varit tyst i hennes blogg idag, undrar om hon fått en bebis i födelsedagspresent? :-o :-)

Vi är kort om folk på jobbet. Idag var det lite extra tight eftersom de som var friska hade möten och läkarbesök och grejer. Men vi reder oss! Det gör vi alltid. Det kommer fixa saj tillslut....
Det jobbigaste är dock att kollega J (en del av fantastiska fyran) är riktigt sjuk. Han ligger på sjukhus med en misstänkt hjärtmuskelinflammation. :-( Inte roligt alls. Det känns jättejobbigt. Hoppas du kryar på dig snart vännen. Vi saknar dig.

Idag fick jag höra av en kollega som jobbar med min gamla klass att föräldrarna i den klassen berömmer mig! :D De hade haft föräldramöte igår och när han stod ute och rökte med några hade de gett mig beröm... Jag växte flera meter när han sa det! Så roligt att höra!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

tackelitack!!
nä du, tyvärr har den inte kommit ännu! men jag gissar att jag kanske vinner lottteriet i alla fall ha ha ha!!
fick förresten sålt min brudklänning idag, har du planer på att sälja din??
kram

Helena sa...

inte det nej. Bra, då kan jag fortfarande vinna! :) Det är väldigt spännande det här... Ja, lotteriet, men Bus ankomst också... ;-)

Oh! Vad bra att du fick den såld. Nej, jag har inga planer på att sälja min klänning... Den får hänga i klädkammaren så länge den ryms där, sen får vi se... :)