tisdag, januari 29, 2008

Skadad

Jag borde få risktillägg för mitt jobb tycker jag. Jag har förmodligen stukat lillfingret. Haha, det låter riktigt töntigt när man skriver det men det gör galet ont. "Vad har de där barnen gjort nu?" undrar ni kanske. Men det är inte barnen... Det är kollegorna. Det är F som har misshandlat mig. Nä, inte riktigt. Det var nog mitt eget fel, lite i alla fall. Vi skojbråkade lite korridoren och plötsligt hamnade mitt lillfinger i ett läge där det bändes bakåt. Jag skrek rätt ut men jag tror inte att F tog mig på allvar först. Hade han inte släppt greppet när han gjorde tror jag helt ärligt att jag hade fått spendera kvällen hos farbror doktorn. Smärtan har gått upp och ner lite. Ett tag idag glömde jag helt bort det, vilket bör betyda att det inte gjorde ont alls då. Sen jag kom hem från jobbet har det bara gjort mer och mer ont... Svullet är det också. Stackars lilla mig! :)


M är så duktig! Han reglar vägg i våra små sovrum. Han har gjort det hela kvällen, och igår och inann dess också. Det kommer bli så fint!!!!! Älskar dig M!



Skickar lite tankar och kramar till C&A och L&P som har det lite jobbigt just nu, och som har en tuff dag imorrn. Jag tänker på er!

Inga kommentarer: