söndag, januari 13, 2008

Mossbylund

I fredags vid halv två åkte vi (alla som jobbar på fritids +rektorn och skoassistenten) till Mossbylund utanför Ystad. Vi skulle mötas och konfereras. Jag, S, F och J åkte med D. Vi blev lurade av lokalbefolkningen och kom lite vilse... Men tillslut kom vi fram. S och jag ville ha dubbelrum men fick en hel lägenhet! Så fin!! Se bilderna här nedan! Vi jobbade på bra på fredagen och åt sedan en god middag på kvällen. Förfest och efterfest hos mig och S. :-) På lördagen var vi alla lite sega men vi var uppe och åt frukost klockan åtta. :-) Vi jobbade bra och fixade arbetstidsschema och sånt. Jag har fått en stängning. Tycker det är lite roligt faktiskt. Vi åt en god lunch, jobbade lite till och sen for vi hem. Vi hittade lite bättre den gången.


Jag hade hur kul som helst. Saknade en kär kollega som var sjuk, men annars var det hur kul som helst. Härligt!

Jag ber om ursäkt för att bilderna är så gryninga och suddiga. Inte mycket att göra åt saken nu... Har ingen bild på badrummet, för S var där och duschade när jag fotade.

Vi bodde i "Fårahuset" :-D

Trappan, det första man ser när man kommer innanför dörren.


Vardagsrummet, sett från "köket".


"Köket", trappan, ytterdörren



En trappa upp.
S:s säng.


Min säng

Det lilla sovrummet.

Två sängar där med.


Soluppgång. Lördag klockan 8.00



Havet. Lördag klockan 9


Underbart!

Inga kommentarer: