fredag, januari 18, 2008

Trött

Jag är trött. Det har varit en tuff vecka. Lite segt och tråkigt och ändå rörigt och stojjigt. I dag var det Fantastic Four på fritids, roligt! Vi jobbar himla bra ihop vi fyra. :D Sen hade jag ett möte som jag inte ville ha, men det är bara att gilla läget. Satt i 20 minuter och avhandlade precis ingenting. Boooring. Sov drygt en timma i kväll när jag kommit hem. Så skönt!

Jag var och tränade igår igen. Jag tycker nog själv att jag var ganska duktig, men som sagt, det är bäst att fråga F om ni vill veta säkert. Han är lite besviken över att jag vägrade marklyft, men det är Ds fel, så han får skylla på honom.

Till S:
Du är en stjärna på min himmel. Är så glad att jag har dig, det vet du. Trots att din katt har DAMP! ;-) :-p Älskar dig!

Till A:
Önskar jag kunde göra mer för dig. Men du vet var jag finns om du behöver mig! Du är stark, du tar dig igenom det här, också! Älskar dig! :)

1 kommentar:

anni sa...

Älskar dig oxå, du är oslagbar.