måndag, januari 21, 2008

Armar? Vilka armar?

Jag är så sjukt trött i armarna. Har varit på gymmet igen och det var riktigt jobbigt idag får jag lov att säga. Kände redan vid första övingen att det skulle bli tungt. Och det blev det också. F säger att den här veckan kommer bli riktigt jobbig... Jotack. Känns ju riktigt uppmuntrande...(hade det här varit msn hade jag lagt in smileyn som rullar med ögonen här. *-) ) Men jag tycker att jag kämpade på rätt bra ändå... :) Ska väl kanske erkänna att jag tycker att det är lite roligt också. Men säg inte det till F... ;)

Jobbet känns sådär just nu. Det är inte jätteroligt att gå dit på morgonen och jobba hela förmiddagen i klasserna. Nu får jag tydligen inte ha läxläsning med ettorna på fritids heller. Barnen säger att Fröken har sagt att de inte få göra läxorna på fritids och då kan jag ju inte säga emot. Önskar bara hon hade sagt det till mig istället... :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sedan när bestämmer en lärare vad eleverna gör på sin fritid???????????????
Fritids tillhör nämnligen deras fritid. Stå på dej!!!
Kram K

Helena sa...

Ja, hon är ju som hon är. Jag har pratat med henne om det och vet vad hon menar. Men jag tycker att hon skulle ha pratat med mig först istället för att låta det gå genom barnen....