torsdag, januari 03, 2008

Himma!

Vi kom fram ordentligt. Vi stannade på Coop och handlade så vi var hemma runt halv nio. Stackars älsklingen var jättetrött och gick in och gjorde te medan jag packade in allt från bilen. Takboxen tömde M sen, säkrast så eftersom jag förmodligen skulle tappat nåt och skadat lacken på bilen, eller så hade M inte kunnat var lugn eftersom han skulle vara orolig för att jag skulle tappa nåt.... :)


Jag ska snart gå och lägga mig. Har ont i huvudet och ska ju upp och jobba imorrn. Jippie. M sitter och spelar sig igenom alla våra ps2-spel och jag har precis duschat. Skönt.


Jag har nog glömt att berätta att vi har köpt Singstar till vårt playstation och invigde det igår tillsammans med G, S & L. Trevligt. :D Vi har sjungit lite sen vi kom hem också. I love it!

God natt på er nu!

Inga kommentarer: