fredag, december 21, 2007

Stressigt

I morse vaknade jag tio i åtta av att F ringde. Jag började klockan åtta... Inte roligt. Fick skaka liv i en trött make och tigga skjuts. F var nämligen sjuk så de var bara två personal här nere... Men jag kom inte jättemycket försent i alla fall. Stackars F är magsjuk... Hoppas bara att han inte har smittat mig, vi jobbade ju ihop hela dan igår... :-/ Krya på dig vännen!

S kom nyss ner hit till jobbet också. Hon har inget bättre för sig säger hon... :) Jag är glad att hon inte har det för då blir det roligare för mig! :-p

Just nu har jag rast, sen blir det fredagskul, dvs. filmeftermiddag.

Hittills idag har jag bara tagit dryga 3000 steg. Får nog gå hem för att få upp dem lite... Men då blir det stressigt. För när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och sen kommer gästerna. Jag antar att jag dessutom måste slå in julklapparna till barnen eftersom jag har svårt att tro att M kommer ihåg det... ;-) Jaja. Stress hör väl julen till?

Imorrn ska jag klippa mig. Funderar på att klippa lugg. Har inte haft lugg sen jag gick i fyran så jag vet inte... Vad tycker ni?

Inga kommentarer: