lördag, december 22, 2007

Brum brum


Det är svårt att ta kort med mobilen när det är mörkt ute. Min gamla mobil hade en lampa som underlättade den saken. Bilden föreställer i alla fall instrumentbrädan på bilen. M kör lite för snabbt, men det är skönt för då kommer vi fortare fram. Har du varit med i tävlingen än? När kommer vi fram tror du? Vi är just nu i Mjölby kommun och ska stanna i Björkvik också, innan vi åker vidare till V-tuna. Vi roar oss med att äta slädar och lyssna på musik som jag tror att M & G gillar. Jag letar efter registreringssiffrorna 038 också, men det är lite svårt när det är mörkt och lite trafik... Det är faktiskt väldigt lite trafik ute, märks inte alls att det är julhelg. G och jag har sovit lite, men jag antar att M har hållit sig vaken i alla fall, eftersom vi fortfarande åker på vägen! Hm... Undrar om det blir nån kisspaus snart...?

Inga kommentarer: