torsdag, december 27, 2007

Mellandagsrea

Idag har M och jag varit i Täbban för att kika på mellandagsrean. Vi var inte helt ensamna där och det fanns inte så mycket roligt på rean. Tyvärr... :( Jag köpte en kappa på VeroModa men det var också det enda av intresse... M bytte sina julklappshandskar till en storlek större också. Sen åkte vi till K-rauta och köpte julgransbelysning på superrea.! Det var bra!

Vi ska kanske köpa oss ett Playstation 2. Vi har hittat ett på blocket som vi är intresserade av. Ska kanske åka och titta på det imorrn kväll. Om det finns kvar, det var nån som skulle titta på det ikväll.

På dagen imorrn ska vi åka till Länna och byta en jacka åt pappili. Han for dit glad ihågen efter jobbet idag och köpte en jacka som de lagt undan åt honom. När han kom hem provade jag den och insåg att den var felsydd! Stackars pappa! Men vi ska ordna upp det!


En sak som inte är så kul är att min nya fina mobil har börjat krångla. Den började brusa igår. Jättemycket. När man ringer eller tar emot samtal, inte musiken. Pratade lite med en säljare i Telenorbutiken i Täby idag och hon sa att de har fått skicka in ett gäng sådana telefoner på service pga det felet... Trist... Hoppas min inte bråkar så mycket nu. Måste ju vänta med att lämna in den tills jag kommer ner till Skåneland igen. Den brusar inte hela tiden, bara ibland... *suck* Jag som var så lycklig över den...!

Datorn funkar i alla fall jättebra! :-)

Inga kommentarer: