torsdag, december 20, 2007

JAG LEDER!!

S och jag ska ju gå till Amsterdam. På låtsas alltså. Vi har reggat oss på tappa.se och är med i "Beach 2008": Du får en stegräknare av hög kvalité och en personlig sida på tappa.se! På din sida kan du följa din färd mot Amsterdam. För att komma fram i tid, behöver du ta minst 10 000 steg per dag. Inte bara promenadstegen räknas. Alla aktiviter räknas. Ex. 30 min simning ger 3000 steg, ett aerobicpass – 8 500 steg. På din sida ser du ditt stegsnitt per senaste vecka sedan start. Se din placering bland alla startande. Är du på övre halvan?
JA! Jag är på övre halvan!!!! JAG LEDER! JAG ÄR BÄST!!!! Ojojoj vad nöjd jag är!!! Kom igen nu S! När jag är tillbaka efter nyår så ska vi promenera varje dag!!!! :-D


Nu är det JULLOV! Igår var det skolavslutning, med gröt och kyrka och allt som hör till. Fritids är ju öppet och Heleneli jobbar. Den här terminen har Heleneli lärt sig att prata om sig själv i tredje person. Hon har nämligen hört att "de lyssnar bättre då". Heleneli tror iofs inte att detta är sant, men hon tycker att man kan testa. Bara för att. Alltid roar man någon. ;-)

Jag har fått klagomål på jobbet. Jag bloggar för lite. Men nu är jag i gång igen! D var en pärla idag och fixade/kollade så att jag har det lägsta priset för mobilbloggning som jag kan ha. Tack vännen! Så det kommer bloggas i jul också! Jag lovar!

Nu måste jag klä granen med M och hans bror G som är här och hälsar på! :-)

Inga kommentarer: