lördag, december 22, 2007

Nyklippt!


Jag var och klippte mig i morse. S var med som moraliskt stöd och smakråd, såklart! När jag kom hem konstaterade M att jag inte såg likadan ut som när jag gick hemifrån. Nej, tacka fan för det! Jag har klippt lugg (läskigt, har inte haft det sen femman) och gjort kopparröda slingor så det är rätt ovant. Jag tror att det blev fint i alla fall! Ska bli kul att se och höra folks reaktioner! L&C var väldigt imponerade och översvallande, medan P&A mest såg förbryllade ut. E kände inte igen mig. :) (kan man göra blankrader när man bloggar från mobilen? Det skulle vara en sån här nämligen.) Vi befinner oss i södra Småland nu. Vi stannade och åt på BK så det är därför vi inte kommit längre. Gissa hur dags vi är framme i kväll och vinn ett fint pris! :-P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna till Stockholm. Håret ser jätte fint ut. Jag tror att ni är hemma vid 22:15 i Stockholm. Ta det lugnt i trafiken så ni kommer helskinnade upp.

Här är vi lite krassliga så vi får se hur julen blir. Jag och Linus är inte på topp och Sofie äter penicillin så hon mår bättre.

Kram

Kram

Anonym sa...

Jag gissar på allt mellan 21-24 :P
JAG VANN :)