lördag, maj 31, 2008

Utmanad: TRE

Lilla Mamman utmanade mig och jag accepterade! This is me.

TRE namn jag går under: Helena, Fröken, Sexy (haha, I wish liksom.... ;-) Älskling är nog mer rätt...)

TRE saker som skrämmer mig: fåglar, flygolyckor, när det inte går att få tag på M på flera timmar.

TRE saker jag har på mig: Mina fyra ringar som jag älskar, mitt halsband som jag fick av M i morgongåva och gröna linser.

TRE sanningar: behandla andra som du vill bli behandlad själv (skrev lilla mamman, och det är så sant så det får stå kvar), Quod te non occidit, te durat och kärleken övervinner allt.

TRE saker jag verkligen vill ha: en fin och lättskött tomt, ett färdigrenoverat hus och en utlandssemester.

skickar detta vidare till TRE favoriter: Cajsa, Smultron och Steffi! (vad få bloggar jag läser egentligen! :-o)

3 kommentarer:

anni sa...

Kära vännen, du vet att det är fullt med fåglar i Venedig va...samt att bästa sättet att ta sig till Italien är att flyga...;-)

Helena sa...

Alltså baby, du missförstår.... Venedig är invarderat av fåglar och ingen kommer någonsin komma därifrån levande... :-o

Och jag är inte rädd för att flyga... det är fenomenet flygkrasch som skrämmer mig.... :-S

Anonym sa...

Antar utmaningen!