måndag, maj 05, 2008

Världens bästa lillasyster!

Jag har haft en jäkla tur i mitt liv. Jag har världens bästa systrar. Storasyster kan få ett ode vid ett senare tillfälle, typ när hon har varit här eller nåt.... *hint hint* Men lillasyster, åh lilla söta Fia-Lotta!

Lillasyster M kom alltså med tåget i fredags morse/förmiddags. Vi tog en sväng ut till Nova och fönstershoppade lite, innan vi fikade och sedan åkte vidare hem. När vi var på väg hem ringde Jack för att få en ordentlig vägbeskrivning. Sen dök han upp. Jack är en kille som tycker om att leka med sin motorsåg. (Någon som drar några paralleller?) Nåja, Jack kom och lekte med sin motorsåg och vips var vi tre träd och inte allt för mycket pengar fattigare. Det har blivit så ljust och fint här nu! Ni skulle se det! Sen har älsklings M varit fantastiskt duktig och tagit hand om alla kvistar och stamdelar. Han är bäst helt enkelt!

I lördags var Lillasyster M och jag som bekant till Danmark. Värsta lyxen med en personal shopper som känner en utan och innan. Det blev mycket handlat för min del... :-D (ja, jag ska fota!)

Igår var syrran och jag på gymmet. Det fick jag träningsvärk av. Tack för det.

Så imorse åkte hon hem igen. Saknar henne massor redan. Har haft den bästa helgen på länge!

Puss M, jag älskar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig mer!
Och idag vinner du men ungefär hurmångastegsomhelst eftersom jag inte varit utanför dörren än.