onsdag, maj 21, 2008

God kväll

Först och främst: Till K om du orkar läsa detta! KRYA PÅ DIG!!! Och gör som du själv sa, ta det luuuuugnt!

Jag sitter i sängen och tittar lite på fussball. Hade visserligen räknat med att den skulle vara slut för ett tag sen men nu blir det nog straffar. Tycker att det är lite synd när en sån här match behöver avgöras på straffar. Det är ju alltid kul när det är jämnt och så men det känns ändå lite... platt. Nåja. Nån vinner väl snart.

Boken som jag lovprisade igår är seg idag. Långsamt kapitel med för lite spänning, men jag antar att det blir mer spännande sen igen... :-)

M är framme i Venezuela. Han ringde mig 02.45 i natt och sa nog att han var framme på hotellet. Jag har inget som helst minne av detta men mobilen samtalslista och Ms vittnesmål väger tugnt. Jag hade svarat och pratat säger han, men jag var tydligen trött... (Nähä?)

Jag måste komma ihåg att vattna vinstocken och rabarberna imorrn... :-S Och mina stackars penséer på framsidan...

Inga kommentarer: