torsdag, maj 01, 2008

Hmm...

Jag var på väg in till bloggen men råkade trycka på enter när jag bara skrivit "fru". Då kom jag till en väldigt speciell sida. Kanske nån som är intresserad... ;-)



M och jag sitter i soffan och zappar mellan kanalerna, det går lite långsamt eftersom vår inspelningsbara digtalbox med hårddisk tar lite tid på sig att byta kanal...

Vi har precis ätit middag, det blev lite sent idag eftersom lunchen blev sen eftersom frukosten blev sen eftersom morgonen blev sen eftersom kvällen blev sen.... T&H var här igår! Vi grillade och åt gott innan vi gick ner till The Ogre Ocean för att titta på brasan. Där mötte vi massor av mina skolbarn och deras föräldrar. Efter lite smsande och med hjälp av en KickBike mötte vi även L&P och C&A, samtliga lite på lyset. Blev lovad en bastukväll och lovade bort en biljardkväll. Vart ska detta sluta? Ja, man undrar ju med somliga..........

Imorrn kommer lillasyster M på besök! Härliga unge! Nu ska vi göra stan osäker!!! :-)

Inga kommentarer: