torsdag, mars 20, 2008

Lägesrapport

Hej hej!


I tisdagskväll var jag ute med jobbet. Hur kul som helst! Jag har verkligen underbara kollegor!!!! Tack för att ni finns! När jag kom hem hade M lagt klart golvet i arbetsrummet! Det blev så fint!!!! Titta själv! (okej, jag vet att det är en dålig bild, men det är fint!!)



Jag är så glad att jag har dig, älskling. Du är fantastisk! Jag ska putsa fönstret där inne nu ikväll, jag vill också hjälpa till! :-p


Igår efter jobbet körde jag till färgaffären och köpte tre provburkar; Renoir, Beder och Lki grön 11. Min plan var att provmåla igår eller idag men det ser ut som kriget i det blievande gästrummet nu så jag måste städa mig in...


Idag hade jag stängningen på jobbet. De sista barnen (syskon) skulle hem 18, det näst sista gick klockan 16. Drygt. Men jag tog med mig jobbet hem istället (ja, vi ringde deras pappa och berättade det först) Så vid halv fem satt vi här hemma och körde guitar hero och singstar och fikade. Mysigt! Det är härliga ungar! Nästan så att jag blev besviken när deras pappa kom och hämtade dem... :-)

När de hade åkt körde jag upp till ICA för att hämta ut två paket. En inspelningsbar digitalbox och ett paket med 7 böcker eller nåt från bokus. Det här är vad jag fick med mig hem, boklådan är den nedre:

Det ska bli väldigt spännande att se vad jag har beställt som kräver en så stor låda!

M åkte till Tyskland igår morse. Han kommer hem ikväll men vi vet inte när. Han skulle flyga vid åtta tror jag men det är försenat och han vet inget än. Drygt. Men den som väntar på nåt gott... ;-) Nu har jag pratat med honom och plantet väntas gå ca 22.20 från München.. *suck*

Inga kommentarer: