lördag, mars 22, 2008

En toppendag!

Det sker mängder med mirakel nuförtiden! Stort grattis till D&T som fick en dotter igår och lilla D som blev storasyster! Till lilla K vill jag säga välkommen till världen!!!!!

När jag var på ICA och handlade ringde min mobil och det var ett fantastiskt samtal!!! Vad det gällde håller jag hemligt lite till, vill inte förstöra överraskningen och man vet ju aldrig vilka som läser här. Men hur som helst fick jag väldigt bråttom hem och M fick bråttom att avsluta det han höll på med. Sen gav vi oss iväg... :-D

När vi kom hem igen fixade vi och donade lite. Jag har målat tre nyanser av grönt i nischen i mittenrummet... Men huvva vad svårt det är att välja... Återkommer i frågan. M har målat elementet en första gång så nu luktar det inte gott här hemma och lite höga på färgångorna är vi nog. Han har också satt dit den första listen i arbetsrummet. Spännande va?

Vi var trötta och beställde hem mat som vi åt framför Postkodmiljonären och Så ska det låta (världens bästa program). Det är så himla skönt att få sitta hemma i soffan och vara bäst ibland. Jag vann hela alltet! :-D

Man kan lätt tro att vi glömde det viktigaste idag. Men nej då. Vi vet att vi har varit gifta i 8 månader nu. Det har vi firat också. I promise!!!!!

Nu är det snart sovdags!

Glad Påsk!

Inga kommentarer: