lördag, mars 15, 2008

Golv & Garderober

Idag har M och jag varit runt och kikat på golv. Vi var först på Optimera (sen var vi till Autoexperten men det var inte för att kika på golv utan för att köpa en högre yttre styrled och ta prisuppgifter på bromsskivor och bromsbelägg), sen Beijer, Coop, IKEA (se nedan), Hornbach och sen Coop igen. Vi köpte golvet på coop. Ekparkett. Jättefint! M tapetserar det sista nu och sen blir det väl golvläggning imorrn! Jippi!

Vi kom på att när vi ändå är ute och kör kan vi åka till IKEA och kika på garderoberna och höra hur det funkar med Handla Hemma och allt det där. Vi gjorde några ändringar i det vi hade tänkt innan och så beställde vi hela alltet på plats! Vi får hem det den 3/4. Samma dag som mina föräldrar kommer ner. Lämpligt va? :-p

Väl hemma igen var vi trötta. Jag har sovit en liten stund. Skönt!

Nu börjar det närma sig finalen i Melodifestivalen. Spännande värre! :)

3 kommentarer:

anni sa...

Jag veeeet, längtar sååååå till melodifestivalen!!
Har laddat med chips, glass och läsk.
Har plockat fram block och penna så att jag kan föra statistik och ge poäng till bidragen.
Jag längtar till det börjar, jag längtar t.o.m. till nästa år!

Ironisk?Jag?...Inte alls...;-)

Helena sa...

Mäh! Du får inte luras sådär! Trodde du hade blivit omvänd ju! :-p

anni sa...

nästa år baby, nästa år....;-)