måndag, mars 17, 2008

Grönt är skönt!

Ett av våra smårum, det så kallade mittenrummet, ska målas grönt. När där är färdigt blir det gästrum! Med hjälp av nordsjös smarta program Färgsättaren har jag hittat fem nyanser av grönt som jag kan tänka mig ha där inne. (Nu har jag iofs redan valt bort två av dem.) Vad tycker ni? Snälla latmaskar och tjuvläsare (ja, Stefan, jag menar dig också) kommentera och tyck till!

Tanken är sen att köpa provburkar och provmåla lite!

Golvet blir eklaminant och likaså de inbyggda garderoberna!

Renoir

Lki grön 11


Lki grön 6


Lki grön 3


Beder




Bilder från nordsjös hemsida, via färgsättaren,
men texten la jag dit själv! :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Renoir
nr 11
Beder

utan inbördes ordning

anni sa...

Renoir utan tvekan, trots att impressionisterna inte hör till mina favoriter ;-)
På andra plats får det bli Beder.

Kram

Anonym sa...

Renoir

Stefan sa...

Renoir eller Beder... så är det några färre att välja på ;)

Anonym sa...

Tycker nog att nr 11 är mest rogivande/k

Anonym sa...

Renoir