torsdag, januari 22, 2009

T minus 2 months and one hour

Efter jobbet idag var jag och handlade. Träffade en gammal bekant för första gången på länge, hon sa att jag såg trött ut. Då kände jag efter och ja... Jag är trött!! Sliten. Det har varit en tuff start på terminen men snart snart snart åker vi på semester! Om två månader och en timme går flyget!!!! Så härligt!!! Det bästa är att en av de två månaderna är februari!!! Ibland har man tur!!

Jag var hos tandläkaren idag. De ringde igår och gav mig en återbudstid idag. Jag har egentligen inget tandvårdsbehov just nu men jag vill inte gå kvar hos min gamla tandläkare (som har praktik i en gammal sunkig lägenhet... *ryser*) och då gäller det att passa på när man får möjlighet att gå till en ny, det är rätt långa köer i den här stan.

Nu är jag så trött så jag snart stupar i säng. Ska bara guldkorna lite först:

Dagens 3 guldkorn:

  • Torsdagkväll = helgkväll när man har ledig fredag.
  • Tandläkarbesöket gick bra
  • Köpte blodapelsiner idag, mycket goda

2 kommentarer:

Anna sa...

varför är februari en så bra månad?

Helena sa...

För att den är så kort! En månad är mycket längre tid när man pratar om januari än när man pratar om februari. Och så fyller ju massa härliga människor år då! ;-)