söndag, januari 25, 2009

Myxigt

Kommer ni ihåg det ordet? Tycker det används lite för dåligt numera... Hur 17 ska det komma in i SAOB om det inte används? Nä, nu får jag skärpa till mig. Det är mycket myx på gång nu. Nu ikväll har vi myxat i soffan med chokladfondant och lite vin till mig. Inom en snar framtid ska vi åka till Gbg och bo på hotell, det är myxigt. Då ska vi även träffa E&E! Det ska bli alldeles alldeles underbart. Jag är helt värdelös på att höra av mig och jag saknar er så mycket!!!! Sen är ju Thailand myx per definition också.

Imorrn är det jobb igen. Känns lite segt faktiskt. Helgen flög förbi ovanligt fort för att ha varit ovanligt lång... Kan iofs ha nåt att göra med att jag sovit väldigt mycket den här helgen. Kanske.

Dagens 3 guldkorn
  • Vaknade utvilad med maken bredvid mig
  • Chokladfondanten
  • VM-guld!!!

Inga kommentarer: