tisdag, januari 06, 2009

Resa!

Vi ska ut och resa! Det fick jag i julklapp av M. Vi vet inte vart och inte när än, tanken är att vi ska använda upp hans Eurobonuspoäng.

Min första tanke var Thailand men sen tänkte vi att det är nog bättre att åka charter dit... Vi kommer ju bara till Bangkok och sen måste vi ju boka hotell och sånt. Sen tänkte vi skidåkning i Kanada men det blev för bråttom... Jag funderade lite på NY... Senaste tanken kom från M och jag är rätt tänd på den.. Åka runt lite i Europa. Storstäder och sånt... Men vilka städer ska man se? Poängen räcker ju inte hur långt som helst...

Vart tycker ni vi ska åka? Vart skulle ni åka?

5 kommentarer:

Anna sa...

jesus!
res till NY och ta mig med dig!!! det är inget att fundera på tycker jag ;D maken och jag ska dit en vacker dag....

Helena sa...

Haha! Ja ibland har man lyxiga problem... Jag sa förresten till din man att jag tycker vi ska åka på skidsemester tillsammans ni och vi... Han svarade inte så jag vet inte om han bara tänkte på cross eller om han valde att ignorera mig... hm.... :-D

Anonym sa...

H! Charter i Thailand är helt klart det dyraste alternativet. Det är mycket billigare att fixa själv och det finns miljoner ställen att bo på och inte alls jobbigt att fixa. Men NY är ju NY! Åk dit! Eller Paris, Barcelona och Rom.

anni sa...

Håller med Maria. NY, Paris och Rom är underbara städer. Alla på sitt sätt. Annars finns ju Lovely Florens om man är lockad av konst.....;-)

Anonym sa...

NY!

Finns inga alternativ!