söndag, september 28, 2008

Utmanad igen!

Lilla Mamman gör som hon brukar, utmanar vidare. Då ska vi se....

KLÄDER
Skor: Espritstövlarna som ni var med och tyckte till om.. :D
Sneakers: Svårt... De svarta med blommor på eller de vita med lite rött tyg med vita prickar på... eh... ja...
Jeans: De nya från Gina.
T-shirt: Den vita med svarta prickar.
Underkläder: BH:n från första Ullaredtrippen. annars det mesta. :-)

ACCESSOARER
Väska: Lilla svarta handväskan som jag köpte i Kph med lillasyster.
Plånbok: Nej. Gillar inte den jag har...
Solglasögon: De med lite bling-bling från Kiviks Marknad i somras. Jag TROR att de låtsas att de är Armani...
Klocka: Facit. Den jag fick av föräldrarna när jag tog lärarexamen.

TEKNIK
Tv: Skulle vilja ha en en platt sak med många tum. Det har vi inte nu.
Stereo: Har ingen.
Mobiltelefon: Har en vinröd Sony Ericsson W660i. Vill ha en ny Sony Ericsson.
Mp3: En rosa iPod nano.
Dator: En svart Toshiba laptop med ett rosa klistermärke på. Den ligger på sjukan just nu. Saknar... :(

BADRUM
Tandkräm: Just nu Dentosal eller Pepsodent. Men tycker bäst om Aquafresh.
Tvål: Bliw.
Parfym: Cool Water
Medicin: Räknas plåster?
Vitamin: Vitamax Kvinna, men den bruken står i köket och samlar damm.
Huvudvärkstablett: Panodil och Ipren.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa citron.
Vin: Rött... Il Conte, Chill Out... JP Chenet Merlot.
Bröd: Polarbröd tror jag.
Glass: Ben & Jerry Bohemian Raspberry. No doubt.

HEMMA
Säng: IKEA Malm, min madrass är för mjuk.
Lakan: Randiga i rosa, vitt och beige.
Espressomaskin: Nope. Men en Krups duothek kaffe/tebryggare. I love!
Kylskåp: Vitt gammalt tråkigt.

FÄRDMEDEL
Bil: Audi S6 Avant 2.2 Turbo.
Taxibolag: Taxi Skåne
Cykel: En svart 21-växlad Crescent med urskön/urful sadel från Biltema.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Mäster Nils
Bank: SEB och Swedbank.

Jag skickar vidare till Cajsa och hennes syster!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se där, en liten utmaning till mig. Gör den om en stund...efter att ha kollat på hunkarna i Super natural.

Helena sa...

:-) Det var snabbt marscherat!