torsdag, september 25, 2008

Längesen/Stövlar - Hjälp mig!

Hej.

Long time - no see.

Har ni saknat mig?

Jag har haft lite allmän bloggtorka. Inget att skriva om, inget att visa. Jag har knappt läst bloggar den senaste månaden. Men så i förrgår hörde två A av sig. De undrade hur det var, de kände att de förlorat kollen på vad som händer i händelsernas centrum - Eslöv - när jag inte bloggar. Och det var ju synd... Jag ska försöka ta mig tillbaka till bloggosfären.

Jag börjar med att be om hjälp! Jag har köpt två par nya stövlar, men ska bara behålla det ena paret. Jag ska använda dem imorrn på kräftskivan med Ms jobb och sen vid andra festligare tillfällen. Jag kommer ju inte ha dem till jobbet, ytterst opraktiskt... Men anyway. Jag kan inte välja. Här följer lite bilder så please help me!

W = stövel från Wedins 699:-
E = stövel från Esprit 799:-


Bild1: Här ser ni W på båda fötterna framifrån. Inte så speciella.


Bild 2: Snygg pose va? :-D W från sidan.

Bild 3: E framifrån. Den är som två stövlar i en. Antingen har man den nervikt .(tv)
eller uppvikt (th).


Bild 4: E från sidan, nervikt.


Bild 5: E från andra sidan. Uppvikt.

Bild 6: W till vänster och E till höger.

Bild 7: E till vänster och W till höger.
E har lite högre och smalare klack än W. W är en vardagsstövel som funkar till fest medan E är en feststövel som funkar till vardags. W är väl lite mer typiskt mig, lite feg och intetsägande sådär. Men E är nog snyggare. W påminner om mina "skoletter" (jag trodde det hette "stövletter") och lite om mina gamla stövlar. Men kommer jag använda E?




Hjälp mig! Snabbt! Måste bestämma mig innan klockan 18 imorrn. Vilka är snyggast?
xoxo

3 kommentarer:

Anonym sa...

E tycker u

Anna sa...

A säger E!
tänk så här: varje dag är en fest!!

Anonym sa...

Stövel E, utan tvekan.