lördag, september 27, 2008

E it is!

Det blev stövel E! Tack alla som kom med en åsikt! Och det var rätt många det... Alla som råkade vara online på msn när jag hade lagt upp inlägget, alla som fick sms, några på jobbet, och de som fick telefonsamtal i ärendet - Tack för att ni finns.

Ja, som lilla mamman skrev i sin kommentar: Varje dag är en fest! :-D Vilken tur att jag har varjedagärenfeststövlar nu då!

De allra flesta röstade för E och jag kände mer och mer för den stöveln. Hade den på mig hela kvällen igår (var ju ute på festligheter) och fick bara ont i tårna när F så snällt trampade på dem... *mutter mummel*

Festen i övrigt var trevlig, men jag var så trött och M lite "suuk" så vi hade inte så kul ändå. Jag tänkte dessutom ta det lugnt med alkoholen och drack ingen snaps alls... Visst kan man ha kul utan att vara full men just igår hade just jag behövt lite mer innanför västen för att vakna. Men men. Det är ju skönt idag.

Inga kommentarer: