onsdag, juli 09, 2008

Trött

God morgon!

Klockan är halv elva och jag är nyvaken och skittrött... Har varit jättetrött på mornarna den senaste veckan.... Tur att jag har semester! :-)

Igår kväll kom M hem från Frankrike! Nån schampooflaska eller duschcreme hade läckt i väskan så nu går tvättmaskinen här igen. Tur att den är så fin och bra! :-D Jag är grymt nöjd med mina maskiner... Men jag kanske borde rengöra filtret i tumlaren.... Alltså inte det vanliga som jag ju tömmer efter varje tumling, utan det där stora.... hm... ska leta fram manualen!

I morgon ska jag på Winnerbäck med Ms kusin M! Ska bli jättetrevligt! Inte för att jag är något Winnerbäck-fan men det ska bli kul att gå på konsert och kul att träffa kusin-M.

Vår bli ligger fortfarande på sjukhus (verkstan)... Jag traskade in där igår och sa:
- Hej! Jag tänkte bara höra hur min bil mår!
Bilmekanikern tittade på mig och sa:
- Inte så bra, vi hittar inte felet.
Jag sa alltså inte vem jag var eller vilken bil det gällde... Men han hade full koll ändå. Kul! :-) Han sa att de skulle höra av sig när de hittade felet och jag sa att jag bara hade haft vägarna förbi och ville kolla om det var besökstid... :-) Stackars bilen stod upphissad i verkstan med motorhuven uppfälld och meknissarna kliade sig i huvudet... M ska ringa dit och kolla läget tror jag. Kanske bättre att han gör det än att jag gör det... Jag skulle nämligen beskriva sjukdomstillståndet som eplepsi eller spasmer... Tror M har bättre koll...

Jag har fortfarande inte hört nåt om jobbet och således gett upp hoppet lite. Hon lovade att höra av sig oavsett... Men men....

Puss och kram!

Inga kommentarer: