torsdag, juli 03, 2008

Semester/Arbetslös

Ja, jag är här! Jag vet att ni har saknat mig... ;-)

Jag har sommarlov! Semester! Sen att jag även är arbetslös behöver inte vi inte gå in närmare på. Igår var jag iväg med lite folk och badade! Vi hade en sjukt härlig dag! Vattnet var iofs lite kallt, det var mycket folk på stranden (otippat... ;-)) och jag blev biten, eller bränd eller vad man nu blir, av en humla... Har en ful svullnad och två prickar strax ovanför höger skinka nu... inte så fint nu när det är bikniväder... Här är i alla fall stranden vi låg på:



I början på maj beställde jag en bikini (och massa annat) från LaRedoute. Då stod det att bikinin skulle levereras 10 juni. Okej, tänkte jag, jag har ju inte tänkt att bada så mycket innan dess. När det var den 10 juni stod det plötsligt 20 juni. Jahaja, tänkte jag, ja, det är ju ändå innan semestern. 20 juni kom och gick och inget hände. Ringde LaRedoute nu i helgen och fick veta att paketet skulle skickas vilken minut som helst. Jaha, vad bra då, tänkte jag. Idag gick jag in och kollade läget igen och står det att paketet är skickat! Ja! Äntligen! Klickar på länken för att se när det tänker komma... Då ser jag till min förfäran att bikini-bhn ska levereras den 10 AUGUSTI!!!!! Men hallå?!?!? Då är ju semestern (förhoppningsvis) slut!!!! :-o Jag ska se hur trosorna är när paketet kommer men är de inte helt perfekta skickar jag nog tillbaka skiten. Fan! Jag ville ju ha den bikinin! *mutter mummel*


Idag körde jag till Center Syd och shoppade loss på NewYorker. Behövde ju en ny bikini. Det blev en topp och ett par jeansshorts också... och så råkade jag köpa en väska och en keps (till semestern) också...

När jag kom hem körde jag upp till verkstan och lämnade in bilfan. Den går inte som den ska utan har fått nån form av spasmer och skakar som en vibrationbräda om man kör på mindre än 2500 varv eller om man man försöker accelerera.... Bläää... Men nu är den hos doktorn och ska bli undrersökt och lagad hoppas jag!

Nu sitter jag ute i min nya bikini och solar... Hur har ni det?


xoxo

2 kommentarer:

anni sa...

Jag saknar dig som f-n ivarje fall...:-(

Kram

Anonym sa...

Du är nominerad i min blogg.