fredag, april 04, 2008

Härligt!

Bra dag på jobbet idag! Dels det med tröjorna, men också rent allmänt! Strax efter klockan två kom mamma ner till jobbet och tittade, kul att visa henne skolan. Tror hon tyckte det var lite kul att se också. Mitt i all uppståndelsen glömde jag säga hej då till alla. Sorry!

Mamma och jag gick hem i vårsolen. Pappa byggde garderober och jag hjälpte till. Mamma har hittat sitt kall i livet och putsade fönster för fulla muggar. En av garderoberna hade gått sönder under dagen så imorrn måste vi åka till IKEA. Inte för att det gör mig nåt... :-D

Mamma och jag for ner på stan, köpte sytråd och gick sen till stadens chokladbutik. Hur coolt som helst att vi har en chokladaffär här i lilla staden. Bra service och ruskigt god choklad!

Nästa stopp blev ica. Maten inhandlades och sen for vi hem. Sydde lite på gardinerna och lagade mat. Sen blev det så ska det låta och därefter Singstar. Inte pappas greh riktigt, men mamma fattade galoppen efter en 10-20 låtar och är numera såld! :-)

Nu är det natt! Pratar med M i telefon nu, han är trött stackarn, men han får sovmorgon imorrn! Frukost vid 8.30!

Nu ska jag surfa in på IKEA och se vad jag ska köpa imorrn. :-D

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Heleneli!

Vi hittade din blogg när vi sökte på Coop Ekparkett :) Tänkte bara höra om ni är nöjda med den och vilket märke det är? Vi var på Coop Bygg idag och hittade ekparkett av märket Woodfloor, 199 kr / kvm. Verkar ju nästan för bra för att vara sant.
Så vi undrar lite om ni är nöjda med det ni köpt....
Vore tacksam för svar!
Mvh / Maria & Johan
formica_laetus@hotmail.com

Helena sa...

Hej!

Vad roligt att man kan hitta min lilla blogg på det sättet! Det var bara två veckor sen vi la in golvet och rummet ifråga används inte så mycket, men vi är nöjda. Jag tror att det är samma golv som ni har hittat, Woodfloor står det på kartongen och det kostade 199:-/kvm, så nog är det sant. Det är ju lite tunnare än vanlig parkett men det är fint och skönt att gå på. Maken säger att det inte var särskilt svårt att lägga det heller. Snyggt är det också!

Hoppas ni blir nöjda!