torsdag, april 17, 2008

Dagens

Idag är det tyst i tvättstugan, det var det igår med. Det beror på två saker: 1. Tvätten börjar sina i tvättkorgarna (men lugn, bara lugn!!! Det finns mer i flyttkartonger, och dessutom tillverkas det ny tvätt hela tiden!) 2. Jag har inte haft tid. Igår kom jag hem lite sent och hade annat för mig och idag måste jag packa! Imorrn åker jag till Estocolmo!

Idag har jag slingat håret! Eller ja, jag fick hjälp av SS! Tack vännen! Håret är fortfarande vått sen sköljningen så jag vet inte det exakta resultatet än, men det ser bra ut i nuläget! Jag ska ju på fest på lördag så då får man se till att vara fin!

Jag har två "dagens" som jag vill delge er:


Dagens bästa:
Jag älskar min nya jacka!
Bubblare: Jag älskar mina nya skor!

Dagens sämsta:
Det är lite för kallt ute för min nya jacka...
Bubblare: Mina nya skor har gett mig lite skavsår...
(men det är bara för att de är nya och inte ingångna än.)



Ska bli så skönt att komma till Stockholm i morrn. Se det utrivna köket och umgås med folk. Det bästa blir nog att träffa lille Blixten och dessutom min lillasyster som äntligen kommit hem från sin nästan-jorden-runt-resa!!! Och så ska vi ju hälsa på familjen PU i deras nya hus!!! Jag längtar! 30-årsfesten på lördag ska bli så rolig!! Träffa allt folk och så!

Inga kommentarer: