söndag, februari 08, 2009

Lista

Lilla Mamman hade en lista på sin blogg som var rätt så trevlig, så jag tänkte att jag fyller i den själv. Feel free to kopiera.

01. stänger du av mobilen när du sover?
Nej, stänger av den så sällan som möjligt.


02. vem såg dig senast naken?
Maken!

03. hur såg du ut på högstadiet?
Typ som jag gör nu men ganska mycket yngre och smalare och lite sämre klädsmak. Ganska tråkig om jag tänker efter och ska vara ärlig...

04. hur kommer du se ut om tjugo år?
Typ som nu men liiite äldre och smalare och ännu lite bättre klädsmak kanske?

05. hur var du på dagis?
Ganska vild. Lekte mest med pojkarna.

06. hur är du att ha som arbetskamrat?
Varje dag är en fest....

07. har du celluliter?
Ingen kommentar.

08. biter du på naglarna?
Ja, utan att jag märker det.

09. har du något handikapp?
Synfel. (och ett till verkar det som)

10. är du rädd för att få hängbröst?
Nä, men jag skulle inte bli glad.

11. tror du att gud är en man eller en kvinna?
nej.

12. svär du?
ja, men jag är rätt duktig på att inte göra det på jobbet.

13. är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag behandlar folk så som de behandlar mig. Eller så är jag snällare... ;-)

14. hur homo är du på en skala 1 - 10?
jag är nog mera bi isåfall.

15. tror du på utomjordningar?
Nä, men spöken. :-)

16. om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Den där bulgursalladen med pepparrot och rostbiff, tror jag...

17. vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Generellt sett fisk eller för kryddstarkt.

18. har du blivit arresterad?
Nej, men jag har blivit förhörd.

19. ljuger du?
Det förekommer

20. har du kysst en polis?
Nä, men pussat en på kinden.

21. är du rädd för Securitasvakter?
Om de spökar...

22. har du någonting att dölja?
vem har inte det?

23. vad har du på din nyckelknippa?
Massor med grejer. Två husnycklar, två cykelnycklar, larmbrickan, gymnuddisen, kundvagnspeng, nyckelband...

24. är du / har du varit gift?
Ja, i mer än 1,5 år!

25. skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Been there, done that.

26. kan du laga cyklar?
Ja, men jag vill inte.

27. kan du fixa med bilar?
Jag skulle aldrig någonsin få komma nära vår bil med ett verktyg i handen. Så... nej.

29. kan du baka bröd?
Japps. Jag är bra på det också.

30. vet du hur man frostar av en frys?
Ja, finns det folk som inte vet det?

31. vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Gilmore Girls. Kanske inte som en av rollfigurerna, men tänk att bo i Stars Hollow eller gå på Yale....

Inga kommentarer: