torsdag, februari 05, 2009

Fotspår

Imorse när jag gick till jobbet fanns det inga andra fotspår i snön. På hela vägen. En stor del av vägen var dessutom inte plogad och hade bara något enstaka bilspår. Det är lite mysigt. En bra start på dagen. Till min egen stora förvåning trivs jag väldigt bra med att börja sju på morgonen... :D

Idag säger vi grattis till MH på födelsedagen! Hoppas att du haft en trevlig dag och att K tagit hand om dig ordentligt!

Det låter nog som att jag mår lite bättre och jag försöker inbilla mig det. Jag försöker låta bli att tänka på allt jobbigt men det är inte lätt. Dödsannonsen på J, och minnesordet, var i tidinigen idag. Jag grät rätt mycket när jag läste de fina orden som hans fina barn skrivit. De är så starka!!!

Imorrn blir det miniweekend med maken! Härligt härligt! Ska träffa E&E också! Ska bli SÅ roligt! Längtar!

Dagens 3 gulkorn:
  • Första fotspåren i snön
  • Goda nyheter jobbmässigt
  • Jag har snälla människor i min närhet

Inga kommentarer: