onsdag, oktober 01, 2008

Worst day ever

Fy fan, säger jag bara. Dagen började med beskedet om att en annan skola i kommunen brunnit ner. Så hemskt. Jag blir så ledsen när sånt händer. ARG och ledsen. Vi pratade rätt mycket om det med barnen i skolan också, de tyckte också att det var hemskt. Tänk allt material som lärarna har förlorat, tänk allt arbete som barnen fått förstört. Tänk alla minnen som brunnit upp. Jag hittar inte ord för det.

Klockan 11 gick jag hem från jobbet för jag hade så ont och mådde så dåligt. Trodde jag skulle svimma. Hatar mensvärk. Hemma la jag mig i sängen med vetekuddarna och lyckades tillslut somna. När jag vaknade kändes det bättre men inte helt bra...

Hade inte tid att kurera mig mer för det var dags att gå till tandläkaren. Finns inget värre. Jag hatar det. Fy fan. Hål hade jag också. Mår illa bara av tanken på det.

Via Ica hem igen. Mat, fort som ögat för jag var riktigt hungrig. Sen fick jag hoppa i gummistövlarna, regnbyxorna, regnjackan och vantarna och gå hämta cykeln. När jag var halvvägs tilltogregnet i styrka... vräkte ner... som om jag behövde det liksom. Tack tack.

Kan det bli värre?

1 kommentar:

Anna sa...

fy fy fy, hoppas dagen idag varit bättre!